You are currently viewing דיון הופס ראשון לשנה החדשה: מה בדיוק היא הבעייה של פילדלפיה (או שעלי לשנות 'בעייה' לשפת רבים?) / מנחם לס

דיון הופס ראשון לשנה החדשה: מה בדיוק היא הבעייה של פילדלפיה (או שעלי לשנות 'בעייה' לשפת רבים?) / מנחם לס

כולם חשבו שזאת תהיה העונה של פילדלפיה סיקסרס. ג'ימי באטלר היה ללא ויכוח 'אאוטסיידר' גם מבחינת כדורסל וגם מבחינה חברתית. במחצית העונה כבר היה ברור שפילדלפיה היתה עבורו לא יותר מתחנת מעבר.

עובדה? הוא הגיע למיאמי והפך אותה – לדעתי לפחות – לקבוצה השנייה בחוזקה במזרח (היא בשוויון עם הסלטיקס למקום שני, אבל – לדעתי לפחות – תנצח את הסלטיקס בסידרת פלייאוף אם יגיע דבר כזה (אני נותן למיאמי 6 נקודות יתרון למשחק בגלל אריק ספואלסטרה > בראד סטיבנס)

במקומו הגיע אל הורפורד האמין, סוס העבודה של הסלטיקס בהגנה ובהתקפה.

בסיקסרס הוא – עד עתה – נפילה אמיתית. הוא קולע 12.6 נק' למשחק, הנמוך ביותר ב-8 עונותיו האחרונות. ה-46% מהפארקט וה-6.6 ריב' הם הנתונים הסטטיסטיים הנמוכים בקריירה. אבל בששת המשחקים ללא ג'ואל אמביד הוא קלע 18.6 נק'.

אז מה הבעייה? 2 אול סטארים לא יכולים לשחק יחד? בסלטיקס של שנות ה-80 היו לא רק 3 אול סטארים אלא 3 'היכלים' בפרונטליין – לארי בירד, קווין מקהייל, ורוברט פריש – וכל אחד מהם אכל את מאכליו בכיף ואף אחד לא סיים רעב.

פילדלפיה משתרכת במקום ששי במזרח. הקבוצה נראית ללא כל רוח חיים. הם משחקים בשמחה של חתול רעב המקבל חסה לארוחת הצהריים. את בן סימונס לא ראיתי מחייך כבר 3 חודשים.

אל הורפורד נשאל לדעתו על מה שקורה. זאת היתה תשובתו:

“I’m out (there) for the team and doing what I can to help us,” Horford said. “But offensively, I’m very limited with the things that I can do. So I can’t control that stuff. So all I have to do is make sure I’m there for the team, trying to do everything I can to help us win.” 

אבל אמש, אמביד לא שיחק והורפורד קלע 5 ב-2 מ-10.

ג'אש ריצ'רדסון שהגיע מההיט נשאל לדעתו על מה קורה וזה מה שהוא ענה אחרי ההפסד אמש לאינדיאנה (שכבר הובילה ב-30)::

  • “I don’t think that there’s enough accountability in our locker room right now, honestly,” he said. “I think that we got some new guys, who don’t want to step on toes, including myself. I feel like we kind of go play, and don’t compete as much. There’s been games that we have and it’s been great. But when it’s not going good, we got to hold each other accountable. I think that’s where a lot of our problems start.”

שתי התשובות, גם של הורפורד וגם של ריצ'רדסון הן מין יציאת חובה. הם ניזהרים לא לפתוח את הפה.

אני תמיד סימפטתי את הסיקסרס. יש לי קשר לעיר ותמיד היו לה שחקנים שהערצתי. אבל משהו רציני קרה לה.

בספורטסנאוט היתה תמונה אחרי ההפסד אמש לפייסרס עם 'בליפ' כאילו אמביד אומר אחרי ההפסד. "הם צריכים אותי. זה הכל עלי!"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
49 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
צ'יקו
Admin
1 בינואר 2020 19:16

אני בטוח שעוד רבים יגידו שהבעיה המרכזית היא ברט בראון. והם צודקים, המשחק של פילי מאוד "טיפש". המאמן מוציא את המינימום מהכוכבים.
בעיה נוספת זה באמת העמסת כוכבים, אין מספיק כדורים לכולם.
הספסל הריק זה גם בעיה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

אין שום העמסת כוכבים זה בדיוק מה שצריך לקחת אליפויות הבעיה זה המאמן כסיל אמיתי. אחכ בעיה 2 ויותר קטנה שניתן להתגבר עליה זה סימונס. בעיה 3 כושר של אמביד. ראה תגובת האשך.
לפילי יש סגל מספיק בשביל אליפות. לא חסר לנו כלום.
איזה ספסל? מה רע באוקווין סקוט אניס פורקאן? ל90 אחוז מהליגה יש יותר זבל מה יש ללייקרס? קרוסו רונדו ודאדלי? מה יש לבאקס קוננטון? מה יש לקליפרז גמייקל גרין? שאמט? אותו דבר בדיוק.
שנה שעברה לפילי הייתה קבוצה הכי חזקה באטלר ומקונל היו פי 10 על הורפורד וראול נטו או ברק. משם רק היה ברור שנרד הרי מ3 אולסטארים לא ניתן לעלות רק לרדת.
לפילי כמו עונה שעברה לא חסר כלום. יש כל מה שצריך לאליפות. רק מאמן דביל.
עונה מאכזבת סה ניסוח עדין עם סגל על הנייר פי 10 על כל המזרח הם מקום 6 במזפח!!!

המשגיח
Admin
1 בינואר 2020 19:32

מסכים עם צ'יקו. חומר השחקנים מספיק טוב.
עונה מאכזבת שלהם עד עכשיו.

אשך טמיר המקורי
1 בינואר 2020 19:35

רבות דוסקס על הנושא, כבר כמה עונות.
הבעיה המרכזית היא בראון.
הבעיה השנייה היא סימונס – עליו מתעקש בראון.
הבעיה השלישית היא האופי המחורבן של סימונס את אמביד.
תמיד ירדתי על סימונס ועל הסיקסרס, אבל על אמביד כתבתי מעונתו הראשונה שהוא היחיד שבאמת יש לו פוטנציאל להפוך למשהו גדול – אבל אמרתי שזה לא יתממש או בגלל פציעות או בגלל הראש הדפוק.
בינתיים הגוף בסדר, אבל הראש הולך ומתגלה כדפוק עם כל עונה שעוברת.
סימונס ואמביד לא מקצוענים.
הם שני נרקיסיסטים עם האף למעלה, שלפני שלמדו לזחול הרגישו שהם מדליה זהב ב-100 מ'.
סימונס יותר פלגמט חסר רגשות ואכפתיות. לא מעניין אותו אם יפסיד או לא, יודח או לא, מבחינתו הוא כוכב על בכל מקרה אז מה זה משנה.
אמביד ביריון קטן חצוף ומושתן, יותר מעניין אותו להתעסק בפקה פקה ולעצבן יריבים מאשר להשתפר מקצועית, לעשות את מה שצריך בשביל לנצח ולעבוד על דברים בסיסיים כמו הכושר שלו.

אשך טמיר המקורי
1 בינואר 2020 21:10
Reply to  מנחם לס

את זה רובנו ניחשנו שיקרה ישר אחרי הטרייד, ומאיך שבנו את הקבוצה.

אשך טמיר המקורי
1 בינואר 2020 21:08
Reply to  מנחם לס

הוא תינוק מגודל ואידיוט.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
1 בינואר 2020 23:52

מסכים לגמרי. אם בהתחלה הייתה עוד מעט חינניות בהתנהגות של אמביד, זה עבר מזמן. נשאר רק חוסר ניצול הפוטנציאל. שיזהר לא לגמור בלייק גריפין

רן הנרגן
רן הנרגן
1 בינואר 2020 20:00

קחו את ראסל (ואת אוונס) ותנו את סימנס. ראסל בחור טוב . חוץ מזה תחליפו מאמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תביא את ראסל קח את ברק וראול נאטו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם זה די ברור בראון נותן עדיפות לאיש שלו סימונס לנהל את ההצגה על חשבון פגיעה באחרים זה כבר שנתיים ככה למה אתה חושב באטלר ברח?
ההתקפה שם נראית כמו תאונה למזלם ההגנה חזקה שכולם משחקים ומי שמחזיק אותה זה אמביד כי שהוא לא משחק….ולכן הם מנצחים חלק מהמשחקים.
טראסט אומר כל הזמן שפילי ויתרה על באטלר כי רצתה את הופורד אני מתקשה להאמין לזה. לדעתי באטלר לא רצה להישאר שם כי הבין שבשיטת משחק הזו לא יגיעו לכלום והוא רק יהיה עוד שחקן משלים שתפקידו לעשות חסימות לסימונס והלך למסיבות. בראון מצידו רצה להמשיך להתעקש לשחק באותה שיטה. השיטה שלו 3 שנים קופי פייסט שכולם חוץ מסימונס ואמביד התחלפו. זה אומר שמשהו פגום בשיטה אבל הכסיל בשלו, עקשנות של הזן מאסטר או לפחות למד משהו אצל פופוביץ, עקשנות בכל מחיר. הוא כמו האופטימים פה מאמין שיום אחד זה יצליח כמו שאני דה שוט ואדיסו האמנו בokc שיום אחד זה יצליח..
רצה הגורל ולקראת פנסיה לגימי גם הסתדרו לו 2 הרוקים ודאנקן רובינסון אז הוא פורח והוא תמיד יהיה האיש במיאמי אז הוא מנגב.
היה צריך באמת להיות מפגר לוותר על שחקן טופ 15 20 עם הגנת עילית שזה מה שפילי עשו תכלס.
למעשה הם לעולם לא יהיו טובים יותר על הנייר ממה שהיו שנה שעברה ואיזה הזדמנות ברט בראון חירבן באותו גיים 4 יזכר לדראון עולם כמו שהגיים 6 פירק את אוק זה היה השיא של פילי כנראה. למזלה הם במזרח ויאניס יכול לעזוב שם עוד שנה שנתיים אבל אני לא חושב שהם יראו טבעת אליפות אי פעם כל עוד המפתחות בידי סימונס

trusttheprocess
trusttheprocess
1 בינואר 2020 20:39

זה לא מה שאמרתי.
אמרתי שברנד ובראון העדיפו להמשיך לשחק בשיטה של בראון והעדיפו את סימונס והאריס עם הכדור בידיים במקום באטלר.
זה לא קשור לכסף, ככה הם העדיפו לבנות את הקבוצה וזה מה שהם קיבלו.
יש גם דברים אחרים , הקריירה של בראון כרגע תלויה בבן סימונס, שם זה יקום ויפול וכנראה יפול.
מישהו חושב שזה מקרה שבראון מונה למאמן אוסטרליה אחרי שסימונס לא בא לשחק שם בקיץ? ברור שהמינוי היה שבראון מגיע ומביא את סימונס איתו.
סימונס ואמביד עושים מה שהם רוצים על המגרש ובראון מפחד לאמר להם מילה , הם לא שמים עליו .

ADISU33
ADISU33
1 בינואר 2020 20:37

קבוצה חסרת נשמה עם 2 "כוכבים" שהתקשורת מלאה להם את האגו לפני שלמדו ללכת.
כל עונה אנחנו שומעים "הנה סימונס למד לזרוק…יש אפילו קטעי וידאו"
"אמביד זרק את IG ו Twitter לפח ועכשיו הוא רציני אחרי הבכי של חצי הגמר עונה שעברה ואפילו הוריד משקל ואתם תראו אמביד אחר העונה…."
אז בסופו של יום אחרי כמעט חצי עונה הכל נשאר במקום .
סימונס נשאר אותו סימונס,ללא זריקה ועם פרצוף לא ברור אם שמח או עצוב
אמביד חזר מהר למרשתת להטריל ומבקר במסעדת אכול ככל יכולתך.
הדחליל בראון מנצח על התזמורת חסרת האופי והנשמה.
היחיד שהיה שם עם רוע (חיובי) עזב למדינת השמש העולה עושה חיים משוגעים עם נערי הזהב שמצא לו ריילי.
הורפורד הוא נחמד אבל הוא לא מתאים ללמד את צמד המפונקים ,הוא נחמד מידי והם לא יספרו אותו.

האמת שהאמנתי שאמביד ישתנה אחרי הפלייאוף האחרון ושסימונס סופסוף יצא מהבעיה הפסיכולוגית של אי זריקות ממרחק חצי מטר מהסל אבל כנראה שטעיתי בגדול לגביהם.
.
לדעתי חייבים להפריד ביניהם כאן ועכשיו.

שחר אלוני
1 בינואר 2020 20:38

שתי בעיות מרכזיות, תודה על הטור:
1) מקצועית, הפרנצ'ייז זה אמביד וסביב זה הכל צריך להיבנות, אבל סימונס לא מתאים לשחק איתו באותה קבוצה כי הוא יכול לבוא לידי ביטוי בעיקר בפוסט, ושם אמור להיות אמביד לבד. התוספת של הורפורד עוד יותר לא ברורה, גם הוא בפוסט? או שבפועל הוא המחליף של רדיק בשלשות. חוסר ההתאמה הזה היה מאתגר גם מאמנים בכירים, ובראון בכלל א יודע מה לעשות עם זה
2) מנטאלית, אמביד לא מספיק בוגר, נוטה להתרגש מאד בפלייאוף עד כדי החמצת משחקים ובודאי פגיעה בשיקול הדעת (בעיקר ברגעים מכריעים). סימונס גם לא בדיוק המבוגר האחראי. הוא יודע שאין לו קליעה ולא יודע איך להחביא את זה בפלייאוף. זו כנראה הסיבה שבאטלר הלך. הם צריכים להטריד את סימונס ולבנות קבוצה סביב אמביד רצוי עם מבוגר אחראי בסביבה, כדוגמת הורפורד או מישהו בסגנון.
החלפת מאמן לבד לא תעזור בגלל כל הנ"ל

trusttheprocess
trusttheprocess
1 בינואר 2020 20:44

אתה צריך לזכור שאמביד בן 25 וסימונס בן 23 , להפיל עליהם את על הפרנצ'ייס זאת הייתה טעות .
רק בגלל שסימונס ואמביד משחקים כדורסל זה לא אומר שהם בנויים מנטלית לעשות מה שרוצים שיעשו בגיל צעיר

שחר אלוני
1 בינואר 2020 20:49

מסכים, אז באמת הציפיה שהכישרון הגולמי בקבוצה ייצור קונטנדרית לאליפות, זה עוד לא סביר כרגע.
מלבד זה הם גם לא כל כך מתאימים מבחינה מקצועית, שניהם צריכים את הצבע פנוי כי שם הם יכולים להתבטא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

25 זה כבר לא צעיר זה שחקן באמצע הקריירה. אני חושב שפילי היו בנויים בצורה מושלמת לאליפות שנה שעברה וזה נפל רק בגלל מאמן. השנה הם פחות טובים כי הורפורד זה לא גימי וראול נטו זה לא מקונל אבל גם השנה הסגל שם צריך לקחת בהליכה את המזרח. תעבור שחקן שחקן מול הבאקס ותראה את מי לוקחים פה כולם.

trusttheprocess
trusttheprocess
1 בינואר 2020 21:12

לשחקנים שלא נפלו לקבוצה של סופרסטארס כמו לארי בירד או מג'יק ג'ונסון לוקח בערך 7-8 שנים לקחת אליפות

צ'יקו
Admin
1 בינואר 2020 22:57

הסגל של מילווקי יותר חזק משל פילי, אז בחמישייה פילי לוקחת אבל בספסל היל קורבר לופז עם האפרו אליסובה קונינגם לוקחים בשינה את אוקווין, נאטו, סמית בולדן מייק סקוט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

באמת? שים מאמן אחר בבאקס ותראה איזה מקום הם. עזוב שהחמישייה של פילי 10 רמות יותר.

רובין טיפה עדיף על אוקווין
סקוט אצלי עדיף על איליאסובה בגלל ההגנה אבל די שווים
אניס עדיף על קורבר
טייבול עדיף על קוננטון
היל/די ויצנזו עדיפים על נאטו ברק

אז אתה טועה ציקו.

נשווה חמישיות? יאניס טוב מאמביד

סימונס טוב מבלדסו בהכל
גוש פי 10 על היל/די ויצנזו
האריס טוב ממידלטון
הורפורד טוב מברוק לופז

נוק אטוט מהדהד לפילי

trusttheprocess
trusttheprocess
2 בינואר 2020 18:04

אם טייבול היה במילווקי הוא היה שחקן חמישייה
הוא שחקן פרפקט למילווקי , הגנה טובה מאד ויכולת קאטצ' אנד שוט מדהימה משלוש , שחקן שלא צריך את הכדור בידיים

אור
אור
1 בינואר 2020 20:40

הבעיה היא שימון כמובן, כל פעם שהוא טוען שהם מנגבים זה נגמר רע מאוד (ראו תגובה מספר 1 אמש)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

לזכותי יאמר שלא ידעתי שאמביד לא משחק

etayle
etayle
1 בינואר 2020 21:09

אולי הם לא כאלה טובים כמו שחושבים?
אמביד וסימונס זה סבבה, אבל המזרח עצמו לא רע בכלל(מילווקי, סלטיק טורונטו, מיאמי,אינדיאנה קבוצות מאוד טובות)
כמובן שכל מה שהזכירו פה גם נכון.

אור
אור
1 בינואר 2020 21:15
Reply to  etayle

השאלה היא למה הם לא טובים, על הנייר הסגל שלהם כנראה הכי חזק במזרח

trusttheprocess
trusttheprocess
1 בינואר 2020 21:24
Reply to  אור

כי הקבוצה בנויה לא נכון והמאמן מנסה לתת להם שיטת משחק שלא מתאימה לחומר השחקנים.
הם עולים בחמישייה עם שני סנטרים,שני פאוור פורוורד ושוטינג גארד שהוא לא ממש קלע טוב.
יש להם מאמן שמשחק מושן אופנס וזה דורש מכל השחקנים לגעת בכדור בכל מקום במגרש,זה מוביל לאיבודים(פילי היא תמיד בצמרת איבודי כדור למשחק) שמוביל להרבה נקודות קלות שמנטרלות את ההגנה החזקה שלהם.
המאמן הוא אידיוט , במשך שנים הוא משחק הגנה של סוויצ'ינג לכל חסימה עם שחקנים כמו רדיק ובילנלי ואיליסובה ועוד שלא מסוגלים לשמור על עמוד, קבוצות היו עושות חסימה לשחקן החלש ומקבלות סל קל , השנה סוף סוף יש לו את הסגל לשחק את השיטה הזאת עם שחקני קן אחורי הגנתיים כמו סימונס,ריצ'רדסון,אניס,טייבול ואפילו האריס , אז מה הוא עושה? הוא משנה את שיטת ההגנה ומכריח את הגארד לעבור מכל החסימה ואת הגבוה לרדת לכיוון הסל וזה משאיר לכל קבוצה קליעה חופשית לגמרי מאזור קו העונשין.

אור
אור
1 בינואר 2020 23:32

תודה על ההסברים, החכמתי

Zivke
Zivke
1 בינואר 2020 22:17

מעבר לכל הבעיות שכבר כתבו פה בתגובות, לטווח הארוך החוזה של טוביאס האריס זו הטעות הכי גדולה שלהם. שחקן סה"כ נחמד, שהועבר בטרייד כחלק משני ומעולם לא נבחר לאול-סטאר, קיבל חוזה מקס שאף אחד בליגה לא היה מוכן לקחת היום.

רביד אראל
רביד אראל
2 בינואר 2020 12:46
Reply to  Zivke

אם טוביאס הועבר כחלק משני בטרייד זה אומר שבובאן היה החלק הראשי בטרייד… אתה באמת מאמין לזה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zivke

מה הטעות הכי גדולה? טוביאס שחקן טופ 24 בליגה. כל שחקן טופ 30מקבל חוזה מקס. מי אתה חושב היה מגיע לפילי אם טובאס היה הולך? ראית מי הגיע במקום באטלר? או שאתה חושב שקאווי ופול גורג עמדו בתור לפילי?
את המקס מקבל השחקן הכי טוב שאתה יכול להשיג בשוק וזה הכי טוב שפילי יכלו להשיג.

Dor
Dor
1 בינואר 2020 22:52

מעבר לקבעונות של בראון והסטים ההתקפיים המוגבלים שלו אני רואה שתי בעיות עיקריות אצל פילי. קודם כל אין לך פוינט במובן הפליימייקרי של המילה. סימונס מוסר נהדר אבל בגלל האיום הלא קיים שלו מבחוץ קל לצופף פנימה כשהוא על הקשת וליצור פקק מתחת לסל של פילי. נניח ואן-ליט או דינווינדי היו מסדרים את ההתקפה של פילי הרבה יותר טוב וגם היתה היררכיה התקפית ברורה כשיש בעל בית עם הכדור. סימונס פשוט לא סוג כזה של שחקן ובאמת חייב לעבור לשחק 3 או 4 ולהוביל כדור במתפרצות. הבעיה השניה היא מבנה הקבוצה/הספסל והשימוש. כל הבלבולי מוח (שמעון נדברים אליך) על חומר שחקנים שצריך לפרק את הליגה ושאר הירקות זה בולשיט. כולנו יודעים שזה לא פאזל פשוט והורפורד אכן מהווה התאמה בעייתית לחמישייה, אבל הוא שחקן נהדר ולדעתי עוד יחזיר דיווידנדים על ההשקעה. הבעיה שעם הכסף לחמישייה נתקעת עם אניס וסקוט כמחליפים הבכירים וקורקמאז וטייבול וזהו בערך. אני לא מצליח להבין למה בראון לא משתמש בברק ונטו יותר. למעשה לפילי אין שום added value מהספסל. פשוט כלום. זהיר סמית לא שיחק משחק העונה ובולדן מחוק. לכן חלוקת הדקות בפילי נוראית ואיך שלא נהפוך את זה לפלייאוף הם יגיעו עם הלשון בחוץ. קשה להעריך עדיין איך העסק יראה באפריל-מאי. לגבי באטלר אני שמח שהוא הלך. לא רואה אותו מצליח באף קבוצה אלא אם כן יהיו איתו שני אולסטארים דומיננטיים. אני נקווה שבראנד ישחרר אותנו מבראון ויביא איזה פיזדייל כזה שיעשה סדר.

trusttheprocess
trusttheprocess
1 בינואר 2020 22:59
Reply to  Dor

בראון הוא מאמן גרוע

בראון מאמן יותר טוב מפיזדייל ב 10 דרגות .

פיזדייל זה פסולת רדיו אקטיבית, פוטר בכל מקום שהוא היה.
תבדוק מה המאזן של הניקס השנה איתו ואחריו

Dor
Dor
2 בינואר 2020 15:07

הכוונה היא למאמן עם שיטה. לקבוצה של פיזדייל בממפיס היתה שיטת משחק ברורה. בניקס זה לא משנה מי יאמן

IDO
IDO
1 בינואר 2020 22:57

אין להם תרגיל אחד לרפואה לקנות סל.

trusttheprocess
trusttheprocess
1 בינואר 2020 23:12
Reply to  IDO

נכון והסיבה היא שבראון לא משחק על תרגילים ,הוא משחק את ההתקפה שלו והוא רוצה שזריקה פנויה תגיע בצורה אורגנית מתוך שיטת המשחק .
והדבר המצחיק הוא כמו שרואים כל פעם שבראון בונה תרגיל מהוצאת חוץ זה תרגיל מצוין שתמיד מוביל לזריקה טובה.
בראון האידיוט אפילו לא עושה את הדברים שהוא טוב בהם

אור
אור
1 בינואר 2020 23:31
Reply to  IDO

סיכמת את זה יפה

רועי ויינברג
Admin
1 בינואר 2020 23:04

שני שחקנים מושכים את הקבוצה, כל אחד לכיוון אחר, ואין מאמן שיכווין אותה לצד כלשהו. תקועים בואקום בין היכולת של סימונס ליכולת של אמביד ושחקני הרכש לא באמת משתלבים – זה נראה כאילו הם מנסים להשתמש בריצ'רדסון כקאץ' אנד שוטר ולא ביכולות המגוונות שלו והורפורד סתם עומד בקצה הצבע וזורק שלשות. יש פוטנציאל התקפי גדול לקבוצה הזאת, אבל מאמן מאוד בסיסי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
1 בינואר 2020 23:07

כולם אמרו את כל הסיבות הנכונות. מסכים עם כל מילה. מה צריך לעשות?:
.
א. להיפרד מבראון, ויפה שעה אחת קודם, כלומר באופן מיידי כדי שיהיה להם לפחות חודש לנסות מאמן חדש עם הסגל הקיים ולראות איך זה עובד.
.
ב. בהנחה שלא יחול שיפור משמעותי, ומכיוון שבחודש כנראה לא יחול שיפור משמעותי, המאמן החדש יצטרך לעבוד עם בראנד על טרייד שבונה מחדש את הקבוצה, כנראה בלי סימונס. על הורפורד, למרות חוסר הסינרגיה עם אמביד, לא הייתי מוותר אלא אם תגיע הצעה מעולה (והיא לא תגיע), ומקווה שהמאמן החדש, והחלל שישאיר סימונס, יאפשרו לקבוצה להפיק ממנו יותר מהיום, בעיקר בפלייאוף.
.
ג. לבראנד יש, לדעתי, ביצים לקבל את ההחלטות הקשות, אך הנכונות האלו, השאלה אם הבעלים יאשר לו לעשות זאת בכלל, וכבר בשבועות הקרובים בפרט. סיטואציה מרתקת מבחינה ניהולית. בהצלחה.

scab666
scab666
1 בינואר 2020 23:51

הקלקול של הקבוצה הזו זה מה שיצר אותה. 2 הכוכבים שלה יושבים על מקס בלי להוכיח את עצמם – כי את השנים הראשונות שלהם הם בילו ביציע/בקבוצה לא תחרותית, אז למה שיהיה אכפת להם. Gm חכם היה מוכר בשיא, עכשיו ברנד יקבל הרבה פחות אבל הוא עדיין חייב לנסות. הטרייד של רועי עם קאט ואמביד יכול להיות הימור טוב, למרות שאני חושב שסימונס פח. עדיין, כשהוא מסביב לקלעי שלוש סבירים+ כמו קאט, האריס, ריצ'רדסון והורפורד, יש לפילי צ'אנס להיראות טוב.

trusttheprocess
trusttheprocess
2 בינואר 2020 0:27
Reply to  scab666

אף שחקן אחרי חוזה רוקי עדיין לא הוכיח את עצמו, שחקנים מקבלים מקס על פוטנציאל, ג'יימס הארדן קיבל חוזה מקס מיוסטון בתור שחקן ספסל כי באוקלהומה לא רצו לתת לו את החוזה .
אם פילי לא נותנים לאמביד חוזה מקס כל קבוצה אחרת בליגה הייתה נותנת לו.
גם בן סימונס היה מקבל חוזה מקס לפחות מ 10 קבוצות בליגה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 בינואר 2020 0:05

אין ברירה, כמו שכתבו לפניי, צריך להפריד בין סימונס לאמביד, זה לא הולך. יותר מזה, צריך לבנות את הקבוצה הנכונה סביב אמביד, ואני לא מתכוון דווקא מבחינת כדורסל. צריך להביא את השחקנים שיכולים לדחוף אותו להצטיין, ולא לקבל ממנו בולשיט. כאלה עם סכין בשיניים, שגדלו מלמטה. משהו בסגנון של באטלר… 🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מצרף כאן לינק למאמר מצוין שמעלה את האפשרות שיוג'ירי שוב ילך על כל הקופה ויעשה טרייד שיחזק את הקבוצה כבר העונה.
.
עיקרי הדברים – אפשר להנחית את קווין לאב או ג'רו הולידיי עבור צעירים או ותיקים שאינם לאורי.
.
מעניין באופן כללי ואולי גם בהקשר של פילי?
.
https://www.si.com/nba/2019/12/31/toronto-raptors-masai-ujiri-nba-trade-rumors

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 בינואר 2020 3:25

קל…… להעיף את המאמן בצורת שבלול ולהחליף אותו במאמן אמיתי,
וכמובן לחנך את האוסטרלי חסר הקליעה,בכוח אם צריך

Berch
2 בינואר 2020 8:25

בשתי מילים – להחליף מאמן
מיציתי
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כולם פה אחד סקלו את ברט סימפסון. האם גיא שלנו יצילו? גיא איפה אתה? יש לי הרגשה שלגיא יש השגות שונות